Here we go again! - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Simone Charnock - WaarBenJij.nu Here we go again! - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Simone Charnock - WaarBenJij.nu

Here we go again!

Blijf op de hoogte en volg Simone

21 Augustus 2012 | Rusland, Moskou

Jawel dames en heren, het is bijna zover; ik ga weer naar Moskou toe! Dit keer geen uitwisseling, maar voor stage. Ik ben van 25 augustus tot 31 januari weg, maar uiteraard kunnen jullie hier weer mijn avonturen lezen! Als het goed is krijgen de mensen die mijn verhalen de vorige keer al volgden automatisch een e-mail, voor de mensen die dat nog niet hebben; link je e-mail adres aan mijn blog en je blijft op de hoogte van mijn leven in Rusland ;)

Dus tot ziens Nederland, en privet Moskva!

• 21 Augustus 2012 - 16:52

Denise:

Ha Kieeeend,

Jammer dat ik net iets later begin en iets eerder stop met stage lopen op Schiphol (3 sept tm 25 jan ofzo ;p) haha. Dan was ik tijdens mn werk even langs gekomen als dat kon ;D

Ik ben wel weer jaloeeeers hoor, ik blijf hier in het boring Nederland :( haha

XX

• 22 Augustus 2012 - 10:56

Arthur:

Bon voyage! Bon séjour! A bientôt!!! ;-)

• 23 Augustus 2012 - 17:17

Celina Le Grand:

Veel plezier!! Ik kan niet wachten tot je verslagen en verhalen :D

• 26 Augustus 2012 - 13:31

Wilma En Kees:

Spannend hoor,we kijken naar je verslagen uit.Veel plezier

• 26 Augustus 2012 - 17:01

Lena:

Veel plezier meis! Misschien kom ik je in de herfstvakantie nog tegen ;)!!